Az új Civic és az új generációs CR-V a Honda egyesült királyságbeli gyárában készül

A Honda megerősítette, hogy az új Civic ferdehátú, európai modellváltozata és az új generációs CR-V egyaránt a Honda of the UK Manufacturing (HUM) üzemében, az egyesült királyságbeli Swindonban készül majd.

A HUM heti termelési kapacitása szeptember elejére visszaáll a megszokott szintre, lezárva ezzel azt a periódust, amikor az év elején Japánt sújtó földrengés és cunami miatt alkatrész-ellátási zavarok támadtak.

A munkatársak büszkék az új Civicre

A kifejezetten Európa számára tervezett és a térség úthálózatán széles körben tesztelt új Civic immár a kilencedik generációt képviseli a népszerű csapotthátú modell történetében. A Honda 1972-ben kezdte  a legelső Civic értékesítését.

A kis családi autó gyártása az év későbbi szakaszában kezdődik a HUM üzemében, az értékesítés pedig 2012 elején indul.

Az új modell gyártásának beindítása a tervek szerint halad, a Honda 3000 munkatársa az alkatrész-ellátási problémák időszakában is folyamatosan dolgozott az új Civic gyártásának előkészítésén, s ez idő alatt részt vettek az ehhez szükséges továbbképzéseken.

“Munkatársaink igazán büszkék arra, hogy az új generációs Civic itt készül Swindonban - mondja Mark Trowbridge, a HUM minőségbiztosításért és új modellekért felelős igazgatója. - Az előttünk álló hat hónap sok munkával jár majd, hiszen a továbbképzések és a próbaszériák után teljes kapacitásra kell felfuttatnunk a termelést. Hatalmas büszkeséggel tölt el minket, hogy a világon kizárólag mi gyártjuk az új Civic csapotthátú modellváltozatát. Nagy elismerés ez a Swindonban dolgozó kiválóan képzett, elkötelezett szakembergárda számára.”

A vállalat döntése alapján az új generációs CR-V gyártása is a HUM-ban folyik majd, ami szintén a Honda brit dolgozóinak minőségi munkáját dicséri. Az új CR-V európai forgalmazása 2012 őszén kezdődik.

A gyártás újra visszatér a megszokott szintre

A Honda megerősítette a hírt, hogy a HUM heti termelési kapacitása szeptember elejére visszaáll a megszokott szintre, lezárva ezzel azt a periódust, amikor a Japánt sújtó földrengés és cunami miatt alkatrész-ellátási zavarok támadtak, s emiatt csökkenteni kellett a gyártás ütemét.

A Japánból érkező alkatrészek beszállítása folyamatosan javul, így a HUM minél előbb szeretné helyreállítani gyártókapacitását, hogy még gyorsabban reagálhassanak a vásárlók megrendeléseire.