Az Insight az első hibrid gépkocsi, amely az értékesítési lista élére került Japánban

TOKYO, Japán, 2009 Május 11 – A Honda Motor Co., Ltd. bejelentette, hogy a 2009 áprilisában újonnan regisztrált* személygépjárművek között, 10,481 darabbal (forrás: Japan Automobile Dealers Association) az Insight lett a legnagyobb számban értékesített autó a Japán piacon. Ez az első alkalom, hogy egy hibrid modell került az eladási lista élére Japánban, egy hónapos értékesítési periódust nézve.

A Japán autóipar legnagyobb számban értékesített autója ezidáig a Honda Fit modell volt, az újonnan regisztrált személygépjárművek között 2008-ban és a 2009 március 31-ig tartó pénzügyi évben is. A Fit szintén a gyár legnagyobb számban értékesített modellje volt 2009 március hónapban is, illetve 2008 decembere óta az egymást követő négy hónapban ugyanígy, mindaddig, amíg az Insight le nem szorította 2009 áprilisábana a képzeletbeli dobogó második fokára.. Ez az első olyan alkalom, hogy a Honda birtokolja az eladási lista első két pozícióját.

A vadonatúj Insight modell 2009 február 6-i bevezetése óta, nagyszerű fogadtatásra talált a vásárlók körében, köszönhetően környezetbarát technológiájának, praktikus kialakításának, könnyed és kényelmes vezethetőségének, valamint megfizethető árának.

Insight értékesítés Japánban

(forrás: Japan Automobile Dealers Association)

* Az Insight értékesítése 2009 február 6-án kezdődött

Kummulált Értékesítés (az értékesítés kezdete óta) Darabszám Helyezés az új autó regisztráció alapján 
2009 Értékesítési Eredmény Február 4,906 10.
2009 Értékesítési Eredmény Március 4,088 21.
2009 Értékesítési Eredmény Április 10,481 1.

* kivétel a 660 cm3 alatti személyautók

A vadonatúj Insight modellhez kapcsolódó további hírek elérhetőek a következő webcímen: http://www.hondanews.info/en/

(Az oldal kizárólag újságírói felhasználásra szolgál.)